Re: windows lepszy od os/2 ?

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 22:39:01 MET

Grzegorz Chmaj napisał(a):

> Witam
>
> No tak, takie microsoftowe wnioski mnie nachodzą, ponieważ od kilku
> tygodni męczę się aby skonfigurować sieć pod os/2 (internet) a pod win
> chodzi mi w najlepsze i zawsze. Sieć chodziła mi miesiąc, pewnego dnia
> padła, po 1.5 tygodnia zaczęła nagle nie wiedzieć czemu działać,
> działała tydzień i potem znów padła - leży do tej pory, czyli od dwóch
> tygodni. W czasie tych 2 tygodni "sama" niespodziewanie włączyła się 2
> razy na 30 minut. Administrator sieci zarzeka się że nic nie robił, ja
> [...]

Moja odpowiedź nie jest poparta głębszą analizą podanych przez Ciebie
parametrów (zresztą czy to jest zdalnie możliwe??), ale wydaje mi się, że
należałoby sprawdzić czy ktoś nie posługuje się Twoim adresem IP, a w
przypadku DHCP czy nie występuje wyczerpywanie się puli przydzielanych
adresów. Tego typu problemy są niezależne od systemu operacyjnego i sprawa
"Windows czy OS/2?" nie ma jak sądzę nic do rzeczy.

                  Z pozdrowieniami - Jan N. Waliszewski