Re: windows lepszy od os/2 ?

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 13:06:29 MET

Grzegorz Chmaj napisał(a):

> Witam
>
> No tak, takie microsoftowe wnioski mnie nachodzą, ponieważ od kilku
> tygodni męczę się aby skonfigurować sieć pod os/2 (internet) a pod win
> chodzi mi w najlepsze i zawsze. Sieć chodziła mi miesiąc, pewnego dnia

Na poczatek proponuje zrobic upgrade MPTS.
Poza tym podaj wiecej szczegolow nt. niedzialania. Np. wynik zrobienia
ping 156.17.208.255
tracerte (jakis adres na zewnatrz sieci).
Jesli masz adres zafixowany, to sprobuj skonfigurowac to bez DHCP.
Ja czesto musze wedrowac z laptopem i czesto zmieniam adres IP.
Nigdy nie spotkalem sie z przypadkiem zeby adres IP podany z reki
nie chcial dzialac jesli jest zgodny z tym co daje DHCP.
Nowy MPTS pozwala zmienac IP bez rebootu (jak i wszystkie inne
ustawienia sieci takie jak DNS, routing itp.).

Jarek Tabor