Re: Cos dla Polakow

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 22:04:47 MET

Hej,

On Wed, 29 Nov 2000 19:48:05 Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> wrote:

> Wydaje mi sie, ze jednak w ten sposob to chyba nie da sie przeslac tej
> modyfikacji. Nastepuje konwersja znakow.

        Opis jest wystarczająco precyzyjny, skoro mi się udało. :) Tyle, że
rzeczywiście trzeba to robić w edytorze - ja na próbę chciałem ustawić
prompt w jednym oknie i oczywiście znak ESC () kasował command line,
więc niewiele z niego zostawało. Ale po wpisaniu do pliku CMD poszło
bez problemu, tyle że rzeczywiście musiałem wstawić Alt-223 () z
ręki.

--
Pozdrawiam,
Jan.