Re: Cos dla Polakow

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 10:39:07 MET

Rafal Szymczak napisał(a):

> Nie wiem czy to juz bylo na tej grupie, ale ja to uzywam od poltora
> roku. Polecam sprobowac. Oto co nalezy zrobic.

Fajne!

Kiedys za dobrych czasow BBS, Fido itp kodowanie takich wynalazkow w ANSI
to byl niezly sport. Pamietam nawet pelnoekranowe animacje w kolorze,
a moj kolega napisal nawet wirusa w ANSI. Wystarczylo na odpowiednio
spreparowanej dyskietce zrobic DIR i ..... virus sie instalowal.
Tyle ze wtedy malo kto mial jeszcze dyski twarde.

JT.