Re: Cos dla Polakow

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 20:48:05 MET

--------------3088CE53D29C6F7C8AC8CB93

Rafal Szymczak wrote:
> =

> Nie wiem czy to juz bylo na tej grupie, ale ja to uzywam od poltora
> roku. Polecam sprobowac. Oto co nalezy zrobic.
> 1. Podmien SET PROMPT=3D w CONFIG.SYS na SET
> PROMPT=3D=1B[1;37;41m=FF=FF=FF=1B[0;37;40m$i[$p]. Musisz zrobic wklejen=
ie z tej
> wiadomosci, bo =FF=FF=FF to w rzeczywistosci trzy razy ASCII 223 (0xDF)=
, tylko
> ze Netscape (u mnie) nie wyswietla tego prawidlowo (po wklejeniu z
> CONFIG.SYS). Mozna tez sprobowac Alt i 223 na klawiaturze numerycznej
> [...]

Wydaje mi sie, ze jednak w ten sposob to chyba nie da sie przeslac tej
modyfikacji. Nastepuje konwersja znakow. Postanowilem wiec zalaczyc
modyfikacje w postaci binarnej, ktora nie powinna by pomieszana poprzez
konwersje znakow. Jest to bardzo male archiwum (159 bajtow), wiec o ile
server dopuszcza zalaczniki na grupe (nie sprawdzalem jeszcze), to
powinno to dzialac be zarzutu.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *
--------------3088CE53D29C6F7C8AC8CB93

UEsDBBQAAgAIAAJtfSmOywn7KQAAACoAAAAKAAAAQ09ORklHLk1PRAt2DVEICPL3DQixlY42
tDY2tzYxzL1//750tAGYY5CrkhmtUhDLywUAUEsBAhUGFAACAAgAAm19KY7LCfspAAAAKgAA
AAoAAAAAAAAAAQAgAICBAAAAAENPTkZJRy5NT0RQSwUGAAAAAAEAAQA4AAAAUQAAAAAA
--------------3088CE53D29C6F7C8AC8CB93--