Re: Karta dzwiŕkowa.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 19:30:54 MET

Andrzej Pięta wrote:

> Witam :-)
> Jestem posiadaczem karty dźwiękowej SB 16 Vibra (albo coś w tym
> rodzaju). Ostatnio zwróciłem uwagę na fakt iż w czasie gdy korzystam z
> WarpAmpa, nie słychać innych dźwięków. W zwiąsku z pow. mam pytanie jak
> temu zaradzić?
> Posiadam ponadto Warp 4 pl + Fix 5 pl.

ze tak powiem, to jest normalne. karta SB16 daje jeden kanal stereo.
wspoldzielenie karty polega na tym, ze jesli pojawia sie dzwiek
systemowy
to MP3 przestaje grac.

chyba ze w odtwarzarce MP3 masz wylaczone wspoldzielenie karty, wtedy
dzwiekow systemowych nie uslyszysz.

ja podobna sytuacje mialem na klonie Gravis Ultrasound CD3 (ISA).
Wyjsciem z sytuacji bylo przekonfigurowanie drivera (ten mial taka
mozliwosc) zeby bylo wiecej niz 1 kanal, wtedy karta jest widoczna
jako kilka kart. ale ...........
  wymienilem karte na SB Live. Jest ona widziana jako jedna karta, ale
gra wielokanalowo. podczas odtwarzania MP3 slysze dzwieki systemowe :)
karta PCI czyli szyna systemowa nie jest obciazona jak w ISA.
odtwarzanie
stereo 16bit 44.1 kHz zajmowalo mi ok. 25% magistrali (szyna procesora
na 66MHz, PCI 33MHz). W tej chwili, zajecie magistrali jest praktycznie
zerowe przy tych samych parametrach pracy :) byc moze wplyw na to ma
bus-mastering karty.