Re: Co moze znaczyc "Divide by zero or stack overflow"?

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:37:09 MET

> A co zrobiłeś ze starą płytką? - jeżeli to Shuttle to bądzie pasowała do
> mojego muzeum.

Nie wiem czy to Shuttle - chyba nie. Nie wyrzucilem jej, bo jest przyzwoita
i pewnie znajde dla niej zastosowanie. Ale bede pamietal.

> nie wlazłem od czasu jak zapomniałem o MS DOS - w OS/2 nie wiem z czym
> to się je. Nie martw się -chyba jeszcze nie było na tej grupie problemu,
> którego nie dało by się ugryźć.

Dokladnie jest to komunikat Win-OS/2 i nie "stack overflow" tylko "overflow
error".
W BIOSie mam ustawienia "bezpieczne", nawet cache L2 wylaczylem. Wszystko
dziala, systemu nie przeinstalowywalem, tylko ten Distiller...

Pozdrawiam
Hubert

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2