Re: Co moze znaczyc "Divide by zero or stack overflow"?

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 08:27:48 MET

Hubert wrote:

> Zmienilem komputer z 486/133 na Celeron (nowy, 633 + ApolloPro 133A) i
> Pozdrawiam
> Hubert
A co zrobiłeś ze starą płytką? - jeżeli to Shuttle to bądzie pasowała do
mojego muzeum.
Komunikat oznacza w bezpośrednim tłumaczeniu dzielenie przez zero -
czyli operacja niedozwolona lub przeładowanie - niestety na te grabie
nie wlazłem od czasu jak zapomniałem o MS DOS - w OS/2 nie wiem z czym
to się je. Nie martw się -chyba jeszcze nie było na tej grupie problemu,
którego nie dało by się ugryźć.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl