Re: Co moze znaczyc "Divide by zero or stack overflow"?

Autor: mbs (mbs_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 06:42:35 MET

Hubert wrote:

> Nie wiem czy to Shuttle - chyba nie. Nie wyrzucilem jej, bo jest przyzwoita
> i pewnie znajde dla niej zastosowanie. Ale bede pamietal.
Płytka Shuttle dla AMD5x86-P-75/133 ma oznaczenie HOT-433, ma chpset UMC
881F i jak sam mówisz jest przyzwoita.

Poszukaj w starej literaturze DOS-owej o stack - to wyraźnie
przeładowanie (stosu) w sesji DOS w której odpalasz WinOS/2 - czy to
samo masz w czystej sesji DOS?.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl