Re: Problem

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 17:22:05 MET

Krzysiek wrote:

> Dzien dobry!
>
> Mam taki smieszny problem (jak zawsze).
> Otoz co jakis czas trace jakies glowne pliki systemowe.
>
> Mam na komputerze trzy systemy Win, Linux i OS2.
>
> Co jakis czas przy starcie nie dostaje zadnego komunikatu Z windows.
> Z reguly wystarczy wystartowac system z dyskietki startowej i wpisac
> sys a: c:
>
> A co z OS/2? Przypuszczam, ze trzeba wykonac cos podobnego...

To, ze sie pliki systemowe gubia to jest powazna sprawa. Mozesz miec
wirusa.

A co do (prawie) rownowaznej komendy do SYS pod OS/2 to SYSINSTX C:.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *