Re: problem z dyskiem

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 17:18:00 MET

Adam wrote:
> =

> Witam
> Mam zainstalowany OS/2 warp 4 na dysku SCSI (system)
> Drugi dysk zmieni=A0em z 6,3 G na 15 G i system go nie widzi.
> Zmiana sterownik=F3w na nowsze obs=A0uguj?ce dyski pow 8G nic nie pomg=A0=
y.
> Fdysk tego dysku nie widzi. Natomiast menadzer urz?dze=F1 pokazuje
> nazw=EA dysku.

A drugi dysk tez jest SCSI czy tez moze IDE?

Jezeli nie miales zadnych urzadzen IDE podczas instalacji systemu, wtedy
BASEDEV=3DIBM1S506.ADD nie zostalo dodane do CONFIG.SYS. Sprawdz.

Jezeli drugi dysk jest SCSI, to prawdz czy nie masz konfliktu z
identifikatorami SCSI (SCSI ID).

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *