Re: Warpzip

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 12:42:57 MET DST

Wojtek wrote:

> Witam,
> Pierwszy raz postanowiłem stworzyć archiwum .zip. Wielkość przed
> kompompresją ok 423 MB ilość plików 109. Typ plików *.mp3.
> Nie chodzi oczywiście o zysk na wielkości archiwum ale o przeniesienie
> wszystkich plików z zachowaniem długich (czasem nawet bardzo) nazw przy
> przenoszeniu zbiorów do windy95. Jak długo może to trwać ?
> W tej chwili mineło około 45 minut i trwa nadal. Może jestem
> niecierpliwy ale wydaje mi to trochę długo.
> informacyjnie:
> Pentium III 533 Mhz/133Mhz
> 128 MB RAM, dysk ATA66,
> [...]

trzeba bylo zipowac z zerowym stopniem kompresji (store).
byc moze masz domyslnie ustawiona kompresje na maxa. a jak jakis plik
sie slabo kompresuje, to archiwizator probuje go na rozne sposoby.
a poniewaz musi przeleciec wszystkie sposoby, i kazdy z nich nic nie
daje,
wiec w koncu i tak robi store, tyle ze wielkim nakladem pracy przy
pomijalnym stopniu kompresji. bo nawet 90% kompresji mija sie z celem.