Re: Sterowniki

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 12:10:38 MET DST

On Wed, 25 Oct 2000, Grzegorz Szyszlo wrote:

> co z tego skoro ibm nie jest laskaw dac za darmo porzadnego kompilatora
> pod os/2. nie musi byc super visual intuitive blablabla, wystarczy
> linia polecen i zasoby pisane czymkolwiek w plikach tekstowych.

Kiedyś IBM rozdawał za darmo Visual Age for C++. Dla ułatwienia podam, że
posiadam taki cóś i zainteresowanych wymianą informacji na ten temat
zapraszam na priv.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|