Warpzip

Autor: Wojtek (w.nowinski_at_trg.com.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 00:29:31 MET DST

Witam,
Pierwszy raz postanowiłem stworzyć archiwum .zip. Wielkość przed
kompompresją ok 423 MB ilość plików 109. Typ plików *.mp3.
Nie chodzi oczywiście o zysk na wielkości archiwum ale o przeniesienie
wszystkich plików z zachowaniem długich (czasem nawet bardzo) nazw przy
przenoszeniu zbiorów do windy95. Jak długo może to trwać ?
W tej chwili mineło około 45 minut i trwa nadal. Może jestem
niecierpliwy ale wydaje mi to trochę długo.
informacyjnie:
Pentium III 533 Mhz/133Mhz
128 MB RAM, dysk ATA66,
program Warpzip,OS/2 Warp 4 fix 11pl

czy taka szkoła cierpliwości to normalka?

Wojtek