Re: Znizka na eComstation dla Team OS/2 ?

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 10:58:22 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a):

> W tej chwili wyglada na 8, przy czym jeden (Rafal) jeszcze nie do konca
> zdecydowany.

> Staram sie byc na biezaco.

Ja też śledzę cały czas dyskusje na grupie poświęconej eCS. Jestem trochę
zaskoczony, ze jak widać mało osób z tej grupy obserwuje losy eCS. Jakby nie
mówić, to jest jedyna kontynuacja OS/2 w tej chwili. Co do oferty promocyjnej dla
usergroups na łamach tej listy dyskusyjnej kilkakrotnie przedstawiciele Serenity
Systems i Mensys podkreślali, że promocja się już zakończyła. Wygląda na to, że
Team tę sprawę przegapił, ale być moze szybka reakcja bez nadmiernych dyskusji
będzie jeszcze na czasie. Moim zdaniem eCS będzie wart swojej ceny ze względu na
dużą ilość dołączonego oprogramowania.

> Obawiam sie jednak, ze uda nam sie dobic co najwyzej do 10 a to zbyt malo
> na uzyskanie jakiejs atrakcyjne oferty.
> 10 Users na Mensys, wydaje mi sie, ze to jest 1 fizyczny pakiet plus
> licencja na 10 stanowisk, a to chyba nikogo nie satysfakcjonuje. Trzeba by
> sie zorientowac jak to wyglada.

To wygląda dokładnie tak jak piszesz: licencja z prawem użytkowania na 10
komputerach w JEDNEJ FIRMIE, a nie 10 pakietów z indywidualnymi licencjami.

--
                                        Jan N. Waliszewski, tel. (0602) 372470
T-SYSTEM,s.c. Jan Waliszewski, Marek Trajdos