Re: Znizka na eComstation dla Team OS/2 ?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 08:12:16 MET DST

On Mon, 23 Oct 2000, Krzysztof Koczubik wrote:

> Po krótkich podliczeniach naliczyłem na razie osób z 5.

W tej chwili wyglada na 8, przy czym jeden (Rafal) jeszcze nie do konca
zdecydowany.

> tak ogólnie to jeszcze za bardzo nie wiadomo ( nie wiem ) na ile będzie
> to "nowa jakość", i na przykład takie mpg4 będzie :-)

Na mpg4 i inne, tym podobne fajerwerki bym nie liczyl. Przynajmniej w
pierwszej wersji. To co bedzie na pewno to

SmartSuite 1.5 (darmowy upgrade do 1.51)
OS/2 Programers Toolkit 4.5
DeskTop on Call for OS/2 (ostatnia wersja)
JFS, i oczywiscie caly Convenience Pack

No i calosc jako butowalny CD. W wiekszosci wypadkow oznacza to koniec
problemow z dyskietkami.

Do tego osobny CD z "latwo instalowalnym" przez WiseMachine sharewarem.

Co do bajerow typu multimedia to na poczatek nie oczekiwalbym zbyt wiele.
Nie sadze, aby w pierwszej wersji, eCS mialo cokolwiek ponad samego Warpa
w tej dziedzinie.

> a np: o uruchamianiu programów z W9* to coś wspominali o Odinie ( ma być
> częścią dystrybucji ? )

Odin zapewne bedzie na dodatkowym CD, ale nie spodziewalbym sie czegos
innego, poza tym co jest na Netlabs.
Docelowo programy z w32 maja byc uruchamiane przez tzw. FreedomCard, czyli
na dodatkowym komputerze w postaci karty, kontrolowanej przez eCS, ale nie
bedzie to oczywiscie za darmo w ramach "dystrybucji" eCS.

> Śledzi ktoś dyskusje na egrupie ?

Staram sie byc na biezaco.
Osobiscie jestem zdecydowany na kupno. W zasadzie to juz bym to zrobil,
gdyby nie to, ze na poczatku stycznia zmieni mi sie adres. W tej chwili
moglbym kupic w Indelible Blue unikajac cel i tym podobnych przyjemnosci.
Od stycznia bede podlegal pod Mensys. Niestety przeprowadzka czeka
mnie dokladnie wtedy kiedy bedzie rozsylana pierwsza wersja eCS :(
Jezeli udaloby sie zrealizowac jakis grupowy zakup za nizsza cene, to sie
dolacze. Zawsze to wiecej osob :)
Obawiam sie jednak, ze uda nam sie dobic co najwyzej do 10 a to zbyt malo
na uzyskanie jakiejs atrakcyjne oferty.
10 Users na Mensys, wydaje mi sie, ze to jest 1 fizyczny pakiet plus
licencja na 10 stanowisk, a to chyba nikogo nie satysfakcjonuje. Trzeba by
sie zorientowac jak to wyglada.

                                                       Marek Wojciechowski