Re: Znizka na eComstation dla Team OS/2 ?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 18:05:25 MET DST

On Wed, 25 Oct 2000 11:01:55 +0200 (MET DST), Jan Waliszewski wrote:

>Marek Wojciechowski napisa (a):

>Ja te Âledzŕ ca y czas dyskusje na grupie poÂwiŕconej eCS. Jestem trochŕ
>zaskoczony, ze jak widaŠ ma o osˇb z tej grupy obserwuje losy eCS. Jakby nie
>mˇwiŠ, to jest jedyna kontynuacja OS/2 w tej chwili. Co do oferty promocyjnej dla
>usergroups na amach tej listy dyskusyjnej kilkakrotnie przedstawiciele Serenity
>Systems i Mensys podkreÂlali, e promocja siŕ ju zako˝czy a. Wygl da na to, e
>Team tŕ sprawŕ przegapi ,

Ja sledzilem do momentu, keidys ilosc maili dziennie zaczela byc zastraszajaca... A
team raczej nie przegapil, tylk owtedy kiedy byla ta oferta, ecom byl jeszcze wielka
niewiadoma...

>To wygl da dok adnie tak jak piszesz: licencja z prawem u ytkowania na 10
>komputerach w JEDNEJ FIRMIE, a nie 10 pakietˇw z indywidualnymi licencjami.

Tego sie obawialem :(

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: UpTimeMessage