ABIT HOT ROD i OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (jarek_at_srv.pl)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 22:31:47 MET DST

Witam!

    Po dlugich kombinacjach udalo mi sie zainstalowac OS/2 na plycie z
kontrolerem
HighPoint HPT370 z dwoma dyskami 20GB pracujacymi w mirroringu.
Wszystko w zasadzie wyglada ok, ale moje obawy wzbudza fakt ze OS/2
widzi _OBA_ dyski. Co prawda po dodaniu do DANIS506 /A:2 /U:1 /!DM drugi

dysk zniknal, ale nadal nie jestem pewien czy OS/2 czasem nie bedzie
probowal
jakos sie do niego dobrac i czy ten mirroring na pewno dziala.
Czy ktos moze cwiczyl podobna plytke? Nie ma do niej sterownikow do OS/2

ale DANIS506 wszystko widzi (IBM1S506 widzi tylko 8,4GB).
Czy ktos ma jakies doswiadczenia z takimi sprzetowymi kontrolerami
RAID-owymi ?

JT.