Problem dyskowy

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 19:01:44 MET DST

Prosba glownie, mysle, do uzytkownikow dfsee.
(Co ja sie mam z tym OS/2 i partycjo-dyskami ostatnio...)
Mialem jeden walniety dysk logiczny na partycji rozszerzonej i trzymalem
go az bede mial troche wolnego czasu, by cos z niego wydobyc. I ostatnio
padl mi drugi dysk logiczny (cholera wie kiedy!) na tej samej partycji,
tak ze zlaly sie oba w jedna wolna przestrzen. Jest tam cos dziwnego, bo
chcialem jakos zdjac je i zalozyc na nowo, jak radza w Gammatech Disk
Utility, a potem sprobowac cos odzyskac. A tu fdisk mowi, ze nie moze
dokonac zapisu na dysku. Zajrzalem do dfsee - duzo tam mozliwosci, ale
dostalem lekkiego kociokwiku. Ktos jest w tym mocny? Da sie oddzielic te
dwa dyski logiczne? W zasadzie to chcialem wyciagnac co sie da z tego
dysku co mi padl wczesniej (byl na koncu dysku 13 GB, mial 8 GB).
Jakies pomysly?

Wdzieczny za podpowiedzi
Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-os-os2
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-os-os2/