Re: Problem dyskowy

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 23:38:30 MET DST

Cześć,

On Sun, 4 Oct 1900 17:01:44 hubert_grupy_at_poczta.onet.pl (Hubert)
wrote:

> Zajrzalem do dfsee - duzo tam mozliwosci, ale
> dostalem lekkiego kociokwiku. Ktos jest w tym mocny? Da sie oddzielic te
> dwa dyski logiczne? W zasadzie to chcialem wyciagnac co sie da z tego
> dysku co mi padl wczesniej (byl na koncu dysku 13 GB, mial 8 GB).

        Ja miałem kiedyś coś podobnego, jak mi kBootManager przemieszał
tablicę partycji. Miałem z tym sporo rzeźbienia, ale poradziłem sobie
Norton Utilitiesami (o narządkach do OS/2 wtedy nie wiedziałem, a poza
tym tego typu rzeźbę wolę zrobić spod DOS-a). Nie pamiętam dokładnie
procedury, ale miałem trochę wyszukiwania lokalnych tablic opisujących
dyski logiczne i obliczania parametrów do głównej tablicy partycji,
żeby się jej wpisy pozgadzały. Pół nocy mi to zajęło, zwłaszcza, że
dopiero wtedy się dowiedziałem, jak partycja rozszerzona jest
rozszerzona.

--
Pozdrawiam,
Jan.