Czcionki

Autor: Ninik (dominik_at_moje.com.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 21:11:09 MET DST

Hi
Mam ostatnio problem z czcionkami. Nie wiem dlaczego system sobie
przyjął większą tzn. i nie chce sobie dać tego nawrócić. Wystarczy dać
ustawienia pulpitu i już mam tego przykład. Działa przeciąganie takiej
jak chce z palety czcionek ale po zamknięciu ustawień nie jest to
zachowywane. Nawet z altem...

Coś się zrąbało w inikach (od początku się nie dało tego zmienić) czy
gdzie indziej?

Gdzie mogę znaleźć sławnego freetype'a?

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj