Re: [Asu'a Session List]

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 01:33:51 MET DST

On Tue, 3 Oct 2000 00:13:37 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Tak apropos, to Twoj program juz mi raz zatkal desktop :) musialem
>resetowac (pierwszy raz od dluzszego czasu mimo iz XWPSa uzywam non stop)
>Aczkolwiek nie wykluczone, ze sie pogryyzly, bo wlasnie akzdazyo sie to
>podczas aktywowania "prawy dolny rog" ale przez XWPS.
hooki to bagno:)

>Ostatnio ktos wypuscil zrodla do SysBar/2. Moze cos tam ciekawego
>wypatrzysz :)
>Task switcher z tegoz programu robi to dobrze.
>Jesli w ProNews mam np. okno glowne, okno wiadomosci i okno z moja
>odpowiedzia, to Switcherem z SysBar-a moge sie spokojnie pomiedzy nimi
>przelaczac. Twoj program, niezaleznie ktore z nich wybiore z listy, zawsze
>przywoluje na pierwszy plan to samo okno.
taaa.. jak bys mial chwile, sprawdz jak wyglada kolumna hwnd, jest taka sama?
bo jak sa takie same dla wszystkich okein, to nic dziwnego,
bo wszystko jest wysylane na to hwnd...

>to tez.
to sie da zrobic. :-)

pg

P.S.
 na razie pracuje nad layoutem (zapamietywanie rozmiarow i pozycji okien)
Piotr Grzybowski grzybows_at_if.uj.edu.pl
irc: Narsil(IRCnet), openpm(EFnet)
Asu'a member http://www.asua.org.pl