Re: Klopoty z instalacja systemu

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 19:32:24 MET DST

On Mon, 2 Oct 2000 23:44:50 +0200 (MET DST), maf wrote:

>Jan Waliszewski pisał:
>
>A OS2DASD.DMD podmieniłeś?
>
>i jeszcze:

>Co to znaczy aktualizacja CALYCH dyskietek?
>Sciagalem patcha na dyski > 8.4MB z ftp'u IBMa i niestety nie bylo tam
>pliku OS2DASD.DMD (byl tylko IBM1S506.ADD i jeszcze pare innych).
>
>Czy moglby ktos zreferowac/podsumowac temat uaktualniania dyskietek
>instalacyjnych OS/2 !

Polecam pakiet UpdCD :

<CYTAT>
UpdCD 0.8 has been released. This version supports the incorporation
of printer driver fixes. Use of virtual floppies to speed up
processing is possible with this version. Many small bug fixes
(16-bits MPTS fixpak and JAVA 1.1.x installation problems are solved)
and improvemenets.

UpdCD can be used to incorporate fixpaks and updates into the OS/2
Warp 4 and WSeB CD-ROM.

  http://xenia.sote.hu/~kadzsol/rexx/sajat/updcd.htm
  http://hobbes.nmsu.edu/cgi-bin/h-search?key=updcd08.zip
<cytat>

Pozwala przygotować zafiksowane płytę i dyskietki instalacyjne,
dzięki czemu od razu instalujemy aktualną (zafiksowaną) wersję systemu.

Bawiłem się nim trochę i sprawia bardzo sympatyczne wrażenie.
Czeka mnie instalacja OS-a w przeciągu najbliższych 2 tygodni,
to złożę później sprawozdanie jak się powiodło.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41