Re: [Asu'a Session List]

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 23:58:29 MET DST

On 2 Oct 2000, Piotr Grzybowski wrote:

> tak, wiem, ale Xworkplace, to o wiele wiecej, wiele wiecej miesza, czasem
> to po prostu za duzo, a i tak na razie ich hooki sie zapetlaja...

Tak apropos, to Twoj program juz mi raz zatkal desktop :) musialem
resetowac (pierwszy raz od dluzszego czasu mimo iz XWPSa uzywam non stop)
Aczkolwiek nie wykluczone, ze sie pogryyzly, bo wlasnie akzdazyo sie to
podczas aktywowania "prawy dolny rog" ale przez XWPS.

> hymm.... zaraz.. id sesji, to one musza miec takie same. to raz. poza tym,
> nie za bardzo rozumiem w jaki sposob moze sie to dziac... jesli windowlista
> (^Esc) je wyswietla... pewnie sie do nich trzeba dobrac jako do dzieci okna
> glownego (w co nie wierze) musze sprawdzic na pronewsie, bo wszedzie indziej
> dziala tak jak trzeba...

Ostatnio ktos wypuscil zrodla do SysBar/2. Moze cos tam ciekawego
wypatrzysz :)
Task switcher z tegoz programu robi to dobrze.
Jesli w ProNews mam np. okno glowne, okno wiadomosci i okno z moja
odpowiedzia, to Switcherem z SysBar-a moge sie spokojnie pomiedzy nimi
przelaczac. Twoj program, niezaleznie ktore z nich wybiore z listy, zawsze
przywoluje na pierwszy plan to samo okno.

> a, rozumiem ze brakuje Ci tego ze nie sa "spokrewnione" ?

to tez.
                                                       Marek Wojciechowski