Re: [Asu'a Session List]

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 01:12:02 MET DST

On Mon, 2 Oct 2000 05:28:48 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Wywalilbym aktywacje mysza (narozniki) bo to samo mozna uzyskac przez
>XWPS lub HotCorners. Niepotrzebne dublowanie funkcji.
tak, wiem, ale Xworkplace, to o wiele wiecej, wiele wiecej miesza, czasem
to po prostu za duzo, a i tak na razie ich hooki sie zapetlaja...

>Za to skupilbym sie na mozliwosci podwieszenia pod ctrl-esc, lub
>calkowitym "podstawieniu" pod systemowy tasklst. Aczkolwiek nie jestem
>pewien, czy jest to wykonalne.
jest. da sie to zrobic na kilka sposobow, dwa z nich: nie udokumentowany
mesages, dzieki ktoremu mozna czasem (!) dowiedziec sie czy windowlista
(ctrl+esc) bylo wywolane, subclasowanie. na razie zaden mi sie nie podoba,
moze wymysle cos lepszego...

>No i w tym ostatnim przypadku trzeba by dodac funkcje "Cascade" "Tail"
>dla okien.
aha.

>Acha. Zauwazylem w tej chwili. Twoj program chyba nie rozroznia watkow.
>Oryginalny tasklist pozwala przelaczac sie np. pomiedzy oknami ProNews
>(no i widzac z listy, ze sa one "spokrewnione". W Twoim programie
>wszystkie te okna maja taki sam ID.
hymm.... zaraz.. id sesji, to one musza miec takie same. to raz. poza tym,
nie za bardzo rozumiem w jaki sposob moze sie to dziac... jesli windowlista
(^Esc) je wyswietla... pewnie sie do nich trzeba dobrac jako do dzieci okna
glownego (w co nie wierze) musze sprawdzic na pronewsie, bo wszedzie indziej
dziala tak jak trzeba...
a, rozumiem ze brakuje Ci tego ze nie sa "spokrewnione" ?

Dzieki.

pg

Piotr Grzybowski grzybows_at_if.uj.edu.pl
irc: Narsil(IRCnet), openpm(EFnet)
Asu'a member http://www.asua.org.pl