Re: Nowa karta dźwiękowa - pilne

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 11:23:27 MET DST

On pon, 21 sie 2000, you wrote:
> Witam wszystkich,

> No chyba już wystarczy tych wypocin. Pytanie jest krótkie: Jaką kartę
> PCI kupić, żeby działała bezproblemowo z OS/2 (również z fixem 15 i
> dalszymi). W końcu w OSie spędzam 95% czasu i dobrze by było móc
> posłuchać jakiejś muzyczki. Nie zależy mi na dźwięku w sesjach DOS i
> Win-OS (chociaż było by miło je mieć). Z mojego wstępnego rozeznania
> wynika, że do wyboru mam: Maestro2, Vortex lub SB Live. Czy jest
> jeszcze coś ? Czy wspomniana ForteMedia ma sterowniki pod OS/2 ?

Pod OSem działa dobrze SoundMaker (Genius, ISA, 16-bitowy) z układem Crystal
CS4232 (chyba). Karta raczej dla niezbyt ambitnych melomanów - jak ja, ma tę
zaletę, że kosztuje mniej niż 50 zł. Karty z układami crystal mają zwykle
sterowniki do OSa. Niestety nie wiem jak to działa pod windows 9?, pod NT
odtwarzanie wideo i dżwięku nie jest płynne niestety.

Podobno SoundBlaster Live jest dobry pod OS/2.

JG