Re: Nowa karta dwiŕkowa - pilne

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 14:56:58 MET DST

Dominik Czechowski wrote:
> No chyba już wystarczy tych wypocin. Pytanie jest krótkie: Jaką kartę
> PCI kupić, żeby działała bezproblemowo z OS/2 (również z fixem 15 i
> dalszymi). W końcu w OSie spędzam 95% czasu i dobrze by było móc
> posłuchać jakiejś muzyczki. Nie zależy mi na dźwięku w sesjach DOS i
> Win-OS (chociaż było by miło je mieć). Z mojego wstępnego rozeznania
> wynika, że do wyboru mam: Maestro2, Vortex lub SB Live. Czy jest
> jeszcze coś ? Czy wspomniana ForteMedia ma sterowniki pod OS/2 ?

ja w tej chwili mam SB Live. sa sterowniki do os/2, wzorowane na tych
ktore wyszly pod linuxa (projekt open source). niestety jak to firmowki
maja w zwyczaju, karta jest strasznie droga. w niedlugim czasie
bede sprawdzal czy karta bedzie dzialac z warp4 po fix14 lub 13
lub 12 (nie wiem ktory wybrac), bo pod fix9 pewnie pojdzie,
prawdopodobnie wlasnie tego fixa mam. ale pewnosci nie mam bo nie wiem
jak sprawdzic, a fixowalem wieki temu :)