Re: AmiPro 3.0b

Autor: Grzegorz Worach (samum_at_go2.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 14:24:25 MET DST

Cześć !!

Dzięki za poradę, ale nie oto mi chodzi. Chcę uniknąc stosowania
procesorów tekstu pod windę. W ogóle to Win-OS2 od jakiegoś czasu
nie używam. Dlatego też tak marudzę na tej grupie.
Swoją drogą Windę mam w pracy i muszę jej uzywać, a w domu niestety
muszę jej używać bo skaner nie chce gadać z OS/2 przez LPT1 :/
Jednakże (może to jest moje wrażenie subiektywne) OS/2 lepiej działa
gdy nie ma zamontowanej obsługi DOS i WIN-OS/2.

Pozdrawiam
Grzegorz Worach
samum_at_go2.pl