Re: problem ze skanerem (jaja)

Autor: Grzegorz Worach (samum_at_go2.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 14:31:45 MET DST

Swoja drogą zadzwoniłem swego czasu do firmy (głównego dystrybutora
Plusteków)
z zapytaniem o możliwość uruchomienia skanera OpticPro 12000 T w OS/2 Warp
3.
To wiesz co mi odpowiedzieli, a właściwie jakiś przedstawiciel firmy bardzo
grzecznie
 zapytał (He... Hee.. )
"A co to jest OS/2 ????"
Myślałem, że padnę na poziom podłogi (albo niżej).
No to ja mu na to: Czy słyszał o firmie IBM (a jak potwierdził) to
poinformowałem go,
że to jest taki system operacyjny.

Pozdrawiam
Grzegorz Worach