Re: AmiPro 3.0b

Autor: Mariusz (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 03:54:49 MET DST

> JG
To jest tak (płytki PCW):
4b/98 123- ver 5.0PL
5b/98-AmiPro Ver 3.0.PL
6/97 Organizer dla OS/2 -PL
7-8b/98 -Smart Suite 3.0 -PL

Ze swej strony polecam Word Perfect Suite firmowaną przez Corel dla win3.11
(szukać w EMPiK'ach)- działa pod win.311 i dobrze współpracuje z OS/2 pod
warunkiem zainstalowania programu integrującego, który powinien dostarczyć
Corel po rejestracji - Uwaga edytor równań jest do kitu i trzeba go zastąpić
tym, który jest w Word6.0 (można go wydłubać i uruchamiać z paska WP.
Konwersja z i do formatu MS-Word samych tekstów poprawna, ale schody
zaczynają się przy wykresach, równaniach i arkuszu kalkulacyjnym.

Niestety mnie zabija konieczność wypuszczania plików w formacie win i
korzystam z Word 6.0 a z suity wydłubałem to i owo -bo nieporównywalnie
lepsze i działa doskonale w połączeniu z OS-owym schowkiem (dla uzyskania
możliwości edycji w dokumencie obowiązuje opcja wklej specjalnie).
Poza tym WP robi 2 do 3 krotnie większe pliki niż MS-Word6.0 a gdy to to trzeba
przesłać z domu do to już ma wymierne znaczenie.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl