Re: Ranking programów do zdalnej pracy

Autor: Bartek Rajwa (bartek_at_mol.uj.edu.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 12:51:38 MET DST

Dariusz_Pilarek_at_grupazywiec.pl wrote:

> Troche sie bawilem z VNC na windzie. Serwer byl postawiony na P133, chodzilo to
> okropnie pomalu, ale raz ze maszyna slaba a dwa, ze ostrzegali w opisie zeby
> serwera pod winda raczej nie uruchamiac bo duzo lepiej chodzi w unixach.
> Ciekawa rzecz, ze jako klienta mozna uzyc zwyklej przegladarki.

Używam, praktycznie na co dzień, natępujących połączeń:

Winda jako server VNC (16MB RAM, P120) ----- Linux lub SGI jako client
Winda jako server VNC (64MB RAM, AMD500) ----- Linux lub SGI jako client

W obu przypadkach jestem zadowolony z szybkości (nawet gdy serverem jest
16 megowy P120). Okazuje się, że bardzo istotne są: ustawienia grafiki
(optymalnie 16bit) oraz szybkośc... klienta.

Odwrotnie (VNC jako server na Linuxie) raczej nie używam.

A propos programów do zdalnej pracy: czy jest coś podobnego do VNC na
OS/2? Coś co byłoby za free? Wiem, że na OS/2 jest _klient_ VNC, ale
chodzi mi rzecz jasna o _server_. Kiedyś, dawno temu, zainstalowałem na
OS/2 taki programik (to był shareware, jego nazwy nie pamiętam). Działał
OK, a klientem była Winda. Niestety nie mogę go teraz odnaleźć...

Bartek

--
bartek_at_mol.uj.edu.pl
``Does anybody else find irony in the fact that Bill Gates says he's