Re: PM123 kontra WarpAMP B4

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 08:19:55 MET DST

On wto, 25 lip 2000, you wrote:
> On Mon, 10 Jul 2000 17:47:51 +0100, Grzegorz Szyszlo
[...]
> Interesują mnie wszelkie nowe informacje o odtawrzarkach i innych
> rzeczach związanych z MP3 i OS/2.
 warto chyba uwzględnić jeszcze jeden fajny odtwarzacz dla OS-a, mianowicie Z!,
który ma wprawdzie interfejs pracujący w trybie znakowym, ale mimo to jest
równie skuteczny w użyciu jak te z nagłówka, a może nawet łatwiejszy w użyciu.
Niestety, nie znam się za bardzo na sprawach związanych z dźwiękiem i w ogóle
multimediami w OS/2, więc podaję tylko kilka trywialnych raczej spostrzeżeń:
- PM 123 ma dość rozbudowany mikser (tak to się chyba nazywa), w którym można
sobie podregulować dźwięk, pozostałe tego nie mają;
- w przypadku pliku uszkodzonego WarpAmp się wywala, PM123 pomija taki a Z!
próbuje odtwarzać, a jak mu nie wyjdzie, to też przechodzi do następnego.
- poza tym Pm123 i Z! potrafią odtworzyć pliki zupełnie niestrawne dla WAmpa
(to chyba polega na tym, że funkcjonują rózne odmiany MP3)
- do WarpAmpa można
aplikować pliki metodą drag & drop, do PM123 nie; - za to PM123 obsługuje tzw.
skiny (pewnie zorientowani wiedzą na czym to polega), a WAmp nie, tym bardziej
Z! To tyle, niestety.

JG