[Fwd: Re: Potrzebne inne wersje !!!!]

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 14:00:50 MET DST

Napisałem w sprawie gadu-gadu
I co otrzymałem
-------- Original Message --------
From: Pomoc Techniczna Gadu-Gadu <tech_at_gadu-gadu.pl>
Subject: Re: Potrzebne inne wersje !!!!
To: Wojciech Smagowicz <wojtek_at_cyber.olnet.com.pl>

---
Wojciech Smagowicz <wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:
> Mam wielką prośbę! wielu użtykowników nie używa JEDYNEGO WŁAŚCIWEGO
> SYTEMU(c)
> a chciało by skorztstać z dobrodziejstw takiej formy komunikacji. IMHO
> są
> potrzebne na rynku inne wersje programu dla:
> Windows 3.1x
  Na pewno nie bedzie, ten system juz w zasadzie umarl.
> OS/2
  Bardzo watpliwe. Czy IBM jeszcze go rozwija, bo zdaje sie chyba nie?
> Linux
  Malo prawdopodobne, szefostwo nie lubi Linux'a, ale tutaj moze cos sie
zmieni.
> BeOS
  Watpliwe, ten system na rynku polskim jest bardzo slabo zauwazalny.
> .... o czymś zapomniałem??
>                                         Wojciech Smagowicz
>                                         (czekający na wersję OS/2)
Pomoc Techniczna Gadu-Gadu
email:   tech_at_gadu-gadu.pl
www:     http://www.gadu-gadu.pl/
I znów jestem posądzany o nekrofilię ;-)
				Wojciech Smagowicz