Re: PM123 kontra WarpAMP B4

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 25 Jul 2000 - 01:40:15 MET DST

On Mon, 10 Jul 2000 17:47:51 +0100, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
>zasadniczo roznic nie ma. uzywalem obudwu. [..]

Już kiedyś prosiłem o opinie o odtwarzaczach MP3 na listę.
Dzięki za pomoc.
Teraz się przypominam, ponieważ pomagam (na ile mam czasu) prowadzić
dział o OS/2 na mp3.wp.pl (narazie mało jest informacji - tylko
playersy)
Interesują mnie wszelkie nowe informacje o odtawrzarkach i innych
rzeczach związanych z MP3 i OS/2.
Jak ktos będzie miał coś ciekawego (jak np w/w info o PM123) to proszę
wysyłać na listę lub bezpośrednio do mnie.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=