Re: PM123 kontra WarpAMP B4

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 18:47:51 MET DST

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Czy mgłby któryś z kolegów naświetlić różnicę pomiędzy tymi dwoma
> odtwarzaczami MP3? Tylko tak poważniej, ale bez habilitacji. :)
> Przeczytałem w anonsie odnowionego PM123 o jego uaktualnieniach i
> przyznaję, większość była dla mnie niezrozumiała, by nie rzec, że
> sprawiła wrażenie technicznego bełkotu. Dziękuję.

zasadniczo roznic nie ma. uzywalem obudwu. w warpamp b4 denerwowalo
mnie to, ze bardzo ciezko sie przewijalo utwor do wymaganego miejsca.
w pm123 nie spotkalem sie z tym problemem. w pm123 jest tez
duzo lepiej zrobiona playlista, jest tez korektor graficzny (equalizer
jak kto woli). a cala reszta to juz bajerologia :)

ps: w pm123 jest taki zaj*** plugin, ktory jest korektorem
graficznym nie na 6 czy 7 suwakow, lecz chyba na 32, tak jak w studio
nagran. mozna sobie bardzo dokladnie skorygowac dzwiek, lecz zajetosc
procesora przy tym bajerze wzrasta. moj pentiak 133 nie wyrabia :)