Re: ZNACZNE spowolnienie Warpa 4 - dlaczego?

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 23:55:18 MET DST

On Thu, 21 Jan 1999 17:46:41 +0100 (CET), Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk wrote:

>Witam,
>
>jest taki problem, przy starcie os'a otwiera mi sie pulpit i tyle. Nie ma
>ikonek, brak WPS'a i takie tam zeczy. Jednym slowem zegareczek (nie
>animowany a powinien byc), tapetka i mozliwosc uzywania klawiatury.
>Dzieki temu Watch Cat podaje obciazenie 99% od PMSHELL'a. Dziala jescze
>drugi PMSHELL, ale moze tak ma byc(?). Poza tym czasem sie system
>uruchamia i wszystko jest O.K. (ten drugi dalej tam jest). Sprawa wyglada
>troche dziwnie, bo to raczej na jakims generatorze liczb pseudolosowych
> [...]
Może natchnie cię mój przypadek. Co jakiś czas mam podobny problem, ale mam też
do niego rozwiązanie. Jak robi mi się coś takiego, podnoszę maskę kompa dociskam
kabelki do dysków, zamykam maskę, włączam kompa i już wszystko pięknie gra i
buczy.
                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---