Re: ZNACZNE spowolnienie Warpa 4 - dlaczego?

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 19 Jul 2000 - 00:13:13 MET DST

On Tue, 18 Jul 2000 22:58:38 +0200 (MET DST), Andrzej Pięta wrote:

>Może natchnie cię mój przypadek. Co jakiś czas mam podobny problem, ale mam też
>do niego rozwiązanie. Jak robi mi się coś takiego, podnoszę maskę kompa dociskam
>kabelki do dysków, zamykam maskę, włączam kompa i już wszystko pięknie gra i
>buczy.

Mi sie taki problem chyba kiedys zdazyl, niestety czekala reinstalacja.
PRawdopodobnie sprawe zalatwilby checkini, ale jego nie uruchomisz bez desktopa :(

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 7d 2h 30m 12s 210ms (en).