Re: Boot Manager nie startuje, DOS nie widzi

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 13:03:46 MET DST

Hubert wrote:

> Co jest grane...? Biedny ja, chcialem sobie unowoczesnic, a tu coraz
> wieksze schody...
> Dysk 15 GB. Zakladam pod OS/2 Boot Managera i partycje dla DOSa ok. 512
> MB (oczywiscie ponizej 1024 cylindra). Zaklada mi Boot Manager'owa
> partycje w wielkosci 7 MB. Przechodze do DOSa, uruchamiam jego fdiska

czlowieku. nie uruchamiaj pod zadnym pozorem dosowego fdiska. ten fdisk
ma straszne ograniczenia. czesto sie zdarza, ze poprawiajac dosowym
fdiskiem
tablice partycji, mozesz doprowadzic do jej zupelnego zepsucia.

po pierwsze, rob wszystko os/2 fdiskiem.
po drugie, przed jego uruchomieniem usun wszelkie partycje z dysku.
po trzecie, zaloz bootmanagera, potem partycje DOS, potem wszelkie inne
partycje. partycja DOS musi KONIECZNIE byc jako primary. nastepnie
ustaw partycje DOS jako BOOTABLE. potem po zbootowaniu dosa
tylko sformatuj z systemem C: i to wszystko.