Boot Manager nie startuje, DOS nie widzi

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 19:48:52 MET DST

Co jest grane...? Biedny ja, chcialem sobie unowoczesnic, a tu coraz
wieksze schody...
Dysk 15 GB. Zakladam pod OS/2 Boot Managera i partycje dla DOSa ok. 512
MB (oczywiscie ponizej 1024 cylindra). Zaklada mi Boot Manager'owa
partycje w wielkosci 7 MB. Przechodze do DOSa, uruchamiam jego fdiska i
co widze, a raczej czego nie widze? Nie ma partycji Non-DOS (czyli BM),
a jest partycja w wielkosci 518 MB. Polaczone dwie partycje - BM i DOS.
No i oczywiscie BM nie dziala (Disk failure, insert system disk...).
Co robic, co robic? A moze minely juz czasy DOSa i nie zaloze Boot
Managera, ktory uruchamialby mi m.in. DOSa na tych nowoczesnych dyskach?

                            Pozdrawiam
                                Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-os-os2
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-os-os2/