Re: Dwie karty sieciowe ....

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 10:33:25 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Właśnie próbuję (od dłuższego czasu) zainstalować dwie kary sieciowe
> pod Warpem. Okazało się, że jest to nieprzeciętny problem. Niby można,
> ale z tego co wyczytałem w readme/helpach należy podać takie
> informacje jak np. nr. slotu PCI, PCI BUS Number (co to ?), a nawet
> adres MAC karty !!!!

powiem wiecej. jak sie instaluje karte i ma byc dostep do NCP (tzn.
NetWare),
to i tak trzeba wpisac MAC karty, i to dwukrotnie. z tym ze sterowniki
wiekszosci producentow sa na tyle cwane, ze MAC "wpisuje" sie sam.

> Mam dwie identyczne karty: 3COM 3c905B-TX 100MB/s jedna zintegrowana
> na płycie, druga na osobnej karcie. Dopóki działa tylko ta na płycie
> wszystko jest OK (poza tym, że wyłączenie jej w BIOSie nic nie daje -
> OS wciąż ją widzi). Jeżeli jednak dołożę drugą kartę (oczywiście
> konfiguruję ją w MPTSie) to przestaje widzieć obie karty. Nie wiem
> gdzie zapisuje informacje konfiguracyjne, bo z poziomu MPTS'a je
> pamięta, ale plik .NIF jest tylko jeden...

masz naprawde dziwne problemy. z tym ze ja nie mialem do czynienia
z 3comami zintegrowaymi z plyta. z tymi normalnymi nie mialem problemu,
nawet jesli mialem dwie karty.