Re: SBLive! w OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 10:50:02 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> drivery, zainstalowałem,
> jeszcze MIDI. Ale Sander
> ESS1868 którą miałem do
> znaczy jeśli zrobimy kartę
> raz, a poza tym mając
>
> Cos takiego bylo jeszcze na starym dobrym gusie... W sumie GUS to najlepsza karta z
> jaka mialem do czynienia, Awe64 ktory mam jest od niej duzo gorszy, a duzo nowszy....

Ja mam klona GUS CD3. Karta fajna, tyle ze juz bez supportu. od dawna
nieprodukowana, zawsze slabo obslugiwana. slabo, tzn. tylko w wybranych
grach.
zostawie ja sobie. MIDI z tej karty dziala mi super :) i wlasnie (pewnie
za
moment) wybiore sie do sklepu kupic SBLive. dlaczego? przede wszystkim
jest to karta PCI, bo IDE z GUS (i z jakiejkolwiek innej karty) niestety
mocno zapycha mi maszyne. co z tego ze w driverach GUS'a moge
zdefiniowac
sobie 4ry niezalezne kanaly, skoro przy odtwarzaniu muzyki jak wskoczy
nieodpowiednie przerwanie albo procek sie przytka, to sie
desynchronizuje
kolejka grania muzyki i z glosnika cos charczy. uech :))
ale na MIDI narzekac nie moge.

szkoda tylko ze obydwie karty zezra mi az 3 przerwania sprzetowe :)
jakos to przezyje.