Dźwięk (sound) w OS/2

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 09:44:05 MET DST

Hej!

Mam co prawda nie SB Live ale prostego Soundmakera 3D (Genius), ale też działał
poprawnie, dopóki nie zamieniłem myszki szeregowej na PS/2. Po tym zabiegu
karta dźwiękowa pod OSem wydaje już z siebie tylko jakieś postękiwania i to bez
związku z tym co się dzieje w systemie, oczywiście odtwarzacze MP3 nie działają.
Sprawa jest dziwna, bo karta jest na złączu ISA, mysz na przerwaniu 12, którego
ISA i tak nie używa i co się właściwie dzieje?

I jeszcze jeden problem - jak odinstalować drajwery karty muzycznej?
Na innej partycji mam OSa jeszcze z poprzedniego komputera, który po
przeflancowaniu na nową, zupełnie inną maszynę, dość sprawnie się dostosował do
nowych warunków, ale z wyjątkiem dźwięku (choć karty dzwiękowe , choć różne,
miały ten sam układ firmy Crystal). Zainstalowanie nowej karty powodowało tylko
błędy przy wczytywaniu config.sys. Czy kotoś może mi pomóc uporać sie z tym?

JG