Re: problem z instalacja

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 09:56:31 MET DST

On sob, 01 lip 2000, you wrote:
> czesc.
>
> instaluje do testow os/2warp3 (45-dniowy trial) na kompie p166mmx
> 96ram hdd seagate 3.2 (1-gigowa partycja hpfs) cdrom lg 32 s3 virge +
> voodoo 1.
>
> install w trybie tekstowym przebiega bez problemu. kaze sie
> zrebootowac, przechodzi do trybu graficznego i elegancko zwisa, z
> napisem 'please wait, initializing' czy cos takiego.

jeżeli jest to żółta plytka z jakiegoś starego pisemka komputerowego (PC
World Komputer?), to chyba instalacja się nie uda (widziałem jak usiłował to
zrobić kiedyś człowiek dobrze w OSie zorientowany) lub będzie to trudne - ma
ona chyba jakiś defekt. Lepiej znajdź sobie inną. Sam pomysł jesst z pewnością
dobry, bo OS to z pewnością najlepszy system dla PC, choć z różnych powodów
nie dane mu było mu się rozwinąć, ale mimo to i tak w wielu zastosowaniach jest
bezkonkurencyjny.

JG