Re: Przerost formy nad trescia ?

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 22:17:32 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a):
> I teraz niech mnie ktos oswieci, czy to tylko takie ograniczenie filtru do
> CSV (co i tak jest wystarczajaco idiotyczne), czy tez Excel nie potrafi
> wczytac wiecej niz 65000 wierszy i mozna przy jego pomocy zrobic sobie
> co najwyzej bilans tygodniowych wydatkow domowych, bo z miesiecznymi juz
> moze byc problem?
No miesięczne dla emeryta z budżetówki ;-)
To jest ograniczenie EXCELA (zresztą programu tego nie stworzyła firma
M$ a ktoś inny, który został kupiony), który wywodzi się z czasów "640
kB wystarczy wszystkim i na zawsze" Od wersji 4.0 nie zmienił się
rozmiar tabel (dodano tylko 3 wymiar arkusza aby było łatwiej popełniać
błędy)

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl