Re: ra

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 10:22:42 MET DST

On Mon, 12 Jun 2000 21:26:53 +0200 (MET DST), michal koslinski wrote:

>już sie pytałem lewhoo, ale z braku odpowiedzi zapytam jeszcze tutaj. czy ktoś z was
>używa zodinowanego realaudio? jeżeli tak, to prosze do dokładny opis jak to zrobić,
>bo ja nie moge sobie poradzić. mam instalke wersji 7 i 8, obydwa instalery się
>uruchamiają, rozpakowują swoją zawartość do chwilowego katalogu i dajej nic się
>dalej nie dzieje.
>chodzą słuchy, że dobrawka sobie poradził z ra, pomożecie? :-]

Już dawno sobie poradził:
- Ściągasz ostatniego builda .WPI więc potzrebujesz też WarpIN'a. Po instalcji Odin
jest w pełni użteczny.
- Instalujesz realaudio np do katalogu c:\real
- Następnie uruchamiasz PE REAL.EXE.
Jeśli nic sie nie pojawilo to potraktuj PNCRT.DLL PE2LXem.
Jeśli to nie pomogło ściągnij wersję debug i przeslij mi logi, ok?

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 19h 37m 37s 78ms (en).