ra

Autor: michal koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 22:25:37 MET DST

cześć,

już sie pytałem lewhoo, ale z braku odpowiedzi zapytam jeszcze tutaj. czy ktoś z was
używa zodinowanego realaudio? jeżeli tak, to prosze do dokładny opis jak to zrobić,
bo ja nie moge sobie poradzić. mam instalke wersji 7 i 8, obydwa instalery się
uruchamiają, rozpakowują swoją zawartość do chwilowego katalogu i dajej nic się
dalej nie dzieje.
chodzą słuchy, że dobrawka sobie poradził z ra, pomożecie? :-]

!<ozzy