Re: Nowy dzial na Team, Propozycja

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 10:54:12 MET DST

Wojciech Smagowicz wrote:

> IMHO nie przesadzaj z nowoczesnoscią - podstawowe funkcje powinny być
> dostępne z poziomu czystego OS-a i jego Web Explorera - Niedawnomusiałem
> "dobrać się" do strony teamu i nie było to możliwe :-(.

nie bylo to mozliwe takze z innego powodu. sprawdzalem to. strony teamu
chodza na serwerze wirtualnym, a ten jest obslugiwany przez HTTP 1.1 .
niestety web explorer obsluguje jedynie HTTP 1.0 (czyli jeden serwis
na jednym IP), co powoduje ze zawsze jest zwracana strona glowna serwera
www,
a nie wirtualna. postaram sie cos na to zaradzic, ale musze najpierw
obczaic jak sie robi aliasy IP na jednej karcie.