Re: Nowy dzial na Team, Propozycja

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 21:41:16 MET DST

On Sun, 11 Jun 2000 19:07:33 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Osobiscie jestem za. Generalnie juz od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem
>uaktualnienia swojej strony o aplikacjach i roznych drobnych dodatkach,
>gdyz problem "braku" aplikacji dla OS/2 dotyka kazdego kto zainstalowal
[...]
>Na temat Javy nic nie napisze, bo jej nie uzywam i nie mam doswiadczenia,
>ale nic chyba nie stoi na przeszkodzie, zeby zrobic strone(y) o

Dokładnie myślę podobnie, a z Javą zawsze zniechęcały mnie pliki jar i jak nie było w
readme opisane jak to uruchomić to sobie dawałem spokój, lecz po prostu zmusiłem
się i okazało się to bardzo proste. Więc myślę, że należy dodać też od razu gotowe
cmd do uruchamiania danej aplikacji. Mogę kilka opisać...

>A co to Swing ?

Osobiście nie rozszyfruję ci co oznacza Swing. Natomiast oficjalnie nazywa się JFC
1.1. Zawera się już w JDK2 1.3, a jest to biblioteka pomogająca w pisaniu programów
okienkowych, większość nowych programów używa tą właśnie klasę.
BTW: Czekam ze zniecierpliwieniem na JDK 1.3 z IBM'a bo znalazłem kilka ciekawych
MP3 playerów dla Javy ale przy odgrywaniu wywala się bo nie posiada klasy obsługi
Audiostreamów który ma być (znaczy przez Suna już jest) zaimplementowany w JDK
1.3.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 6h 28m 16s 531ms (en).