Re: Nowy dzial na Team, Propozycja

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 09:19:07 MET DST

On Sun, 11 Jun 2000 20:40:57 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>[...]
>
>Dokładnie myślę podobnie, a z Javą zawsze zniechęcały mnie pliki jar i jak nie było w
>readme opisane jak to uruchomić to sobie dawałem spokój, lecz po prostu zmusiłem
>się i okazało się to bardzo proste. Więc myślę, że należy dodać też od razu gotowe
>cmd do uruchamiania danej aplikacji. Mogę kilka opisać...

Bardzo chetnie, poniewaz tez sie toche do Jay przez te wszystkie ujivnienia
zniechecilem :)

Swoja droga, ostatnio probuje swoich sil z mysql i php3 - a nuz cos mi wyjdzie i Team
bedzie nowoczesniejszy :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 7d 18h 32m 13s 0ms (en).