Re: Nowy dzial na Team, Propozycja

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 18:57:30 MET DST

On 11 Jun 2000, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Właśnie testuję programy Java pod OS/2, Doszedłem do wniosku, że do OS/2 na
> prawdę nie jest mało programów, tylko nie ma ich na hobbesie i innych oesowych
> sitach, ale istnieją i jest ich, na prawdę, duża ilość.
> Wydaje mi się, że można byłoby zrobić cały dział na stronach Teamu poświęcony
> technologii, w która IBM inwestuje od lat - Javie, lecz opisując w oparciu o nasz system.

Osobiscie jestem za. Generalnie juz od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem
uaktualnienia swojej strony o aplikacjach i roznych drobnych dodatkach,
gdyz problem "braku" aplikacji dla OS/2 dotyka kazdego kto zainstalowal
warpa po raz pierwszy i staje przed pytaniem "no dobra wyglada fajnie,
tylko co z tym mozna zrobic". Tez tak mialem gdy pare lat temu
zainstalowalem go po raz pierwszy (i ostatni, no przedostatni ;)

Na temat Javy nic nie napisze, bo jej nie uzywam i nie mam doswiadczenia,
ale nic chyba nie stoi na przeszkodzie, zeby zrobic strone(y) o
aplikacjach wzajemnie sie do siebie odwolujace i opisujace wszystkie, no
przynajmniej te na ktore jest zapotrzebowanie, dzialajace pod Warpem
programy (natywne, java, dos, win31, win95) Co do win95 to w zasadzie
wystarczy krotka wzmianka, ze mozna i odsylacz do bazy aplikacji na
stronach projektu Odin. Co najwyzej mozna zrobic mala liste aplikacji
"lokalnych" z instrukcja co i jak przemianowac, zeby dzialalo (platnik)

> Wielu użytkowników nie wie, że mając Jave 1.18+Swinga, można bardzo efektywnie
> pracować używając Jave.

A co to Swing ?

pOSdrawiam
Marek